Kartal uluslararası hukuk avukatı

Uluslararası Hukuk Avukatı

Kartal uluslar arası hukuk avukatı, 5718 sayılı Milletlerarası Özel Hukuk ve Usul Hukuku Kanunu, Anayasa ve 6701 sayılı Türkiye İnsan Hakları ve Eşitlik Kurumu Kanunu kapsamında hareket eder ve müvekkillerini savunur. Ayrıca ilgili mahkemelere dava açarak süreci sonuna kadar takip eder.

Kartal Uluslar arası Hukuk Avukatı Nedir ve Hangi Davalara Bakar?

Kartal uluslar arası hukuk avukatı, ilgili kanunlarda uzman ve uluslar arası davalarda deneyimli olan hukuk fakültesi mezunu kişidir.

Kartal uluslar arası hukuk avukatı, deneyimi ve uzmanlığı gereği aşağıdaki davalara bakar:

• Uluslararası aile hukuk ile ilgili davalar,
  • Boşanma davaları,
  • Velayet davaları,
  • Uluslararası ticaretle ilgili davalar,
  • Uluslararası şirketlerle ilgili davalar,
  • Uluslararası hukuk davaları,
  • Tenfiz davaları,
  • İstanbul Anadolu yakası ve diğer bölgelerde açılan tanıma davaları,
  • Yabancı ülke mahkemeleri tarafından verilen kararların tanınması davaları,
  • Kıymetli evraklarla ilgili sorunlara ait davalar,
  • Sermaye piyasalarıyla ilgili davalar,
  • Uluslararası kredi sözleşmeleriyle ilgili davalar,
  • Leasing kredilerine yönelik sorunlarla ilgili davalar,
  • Kartal Anadolu adliyesi ve diğer adliyelerde açılan ticari şirketlerin alım satımıyla ilgili davalar,
  • Yabancı ve yerli ortaklıklara yönelik sorunların giderilmesi için açılan davalar,
  • Şirketlerin devir ve birleşme işlemlerine yönelik açılan davalar,
  • İthalatta haksız rekabete yönelik açılan davalar,
  • Türk parasının kıymetini koruma kanununa muhalefet edenler hakkında açılan davalar,
  • Uluslararası tahkim kurulunda görülen davalar,
  • Uluslararası ticari sözleşmelerden kaynaklanan davalar.

Uluslar arası hukuk mevzuat metnini, https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=5718&MevzuatTur=1&MevzuatTertip=5 bağlantısından inceleyebilirsiniz.

Kartal’da Uluslar arası Hukuk Avukatı Hizmetini Özdemir Hukuk Bürosu Nasıl Vermektedir?

Kartal hukuk bürosu olarak, haksız rekabetin önlenmesi adına gerekli olan adımları atıyoruz. Müvekkillerimiz adına ilgili mahkemelere dava açarak, süreci sonuna kadar takip ediyoruz. Haksız rekabeti önleme yasasına göre süreci yönetiyoruz.

Kartal en iyi uluslar arası hukuk avukatı personelimizle, yurtdışındaki şirketlerden ya da bireylerden alacağı olanlara yardımcı oluyoruz.

Yabancı finans kuruluşları ile olan kredi sözleşmelerindeki uyuşmazlıkları gidermek adına gereken adımları atıyoruz. Yabancı finans kuruluşları ve kredi anlaşmaları hakkında müvekkillerimize danışmanlık hizmeti veriyoruz.

İhracat işlemlerinden kaynaklanan alacaklarınızın takibini gerçekleştiriyoruz. Ayrıca tahsilat yapmanız için sizlere yardımcı oluyoruz. Bu kapsamda başta Gümrük ve Ticaret Bakanlığı olmak üzere, yerli ve yabancı kurumlara gerekli olan başvuruları gerçekleştiriyoruz.

Yurtdışında yaptığınız ticari faaliyetlerle ilgili belgelerin tercümesinde sizlere yardımcı oluyoruz. Bu tür belgelerin hukuki açıdan tercümelerinin yapılmasını sağlıyoruz.

Distribütörlük sözleşmelerini inceliyor, hukuka uygun hale getiriyoruz. Ayrıca bu tür sözleşmelerinizi hazırlamada sizlere yardımcı oluyoruz.

Yurtdışında faaliyet gösteren şirketlerinizin; imtiyaz hakları, bayilik sözleşmeleri ve şartları, acentelik sözleşmeleri ve diğer faaliyetlerle ilgili gerekli olan belgelerin hazırlanmasında sizlere yardımcı oluyoruz. Daha önceden hazırlanmış sözleşmelerin hukuka uygun olup olmadığını inceliyoruz.

Dünya çapında ticari faaliyet gerçekleştiren Türk Firmalarının sermaye artırımları ile ilgili danışmanlık hizmeti veriyoruz. Ayrıca sermaye azaltımı ve diğer sermaye işlemleri hakkında firmalara yardımcı oluyoruz.

Yurtdışındaki borsalarda işlem gören ve uluslar arası alanda faaliyet gösteren şirketlerin hisse senetleri ve tahvillerine yönelik sorunların giderilmesinde şirketlere yardımcı oluyoruz.

Uluslar arası kanunlarla korunan serbest bölgelerin, kendilerine özel kanunları vardır. bu tür alanlarda faaliyet gösteren firmaların ticari anlaşmaları da özel kanunlara tabidirler. Serbest bölgelerde ticari faaliyet yürüten firmaların ticari sorunlarıyla ilgili gerekli olan işlemleri gerçekleştiriyoruz.

Transit geçiş işlemleriyle ilgili sorun yaşayan firmalara yardım ediyoruz. Ayrıca ticaret işlemlerinin uluslar arası hukuka uygun olup olmadığını denetliyoruz.

Kartal Uluslararası Hukuk Avukatı ile Uluslar arası Hukuk Davası Nasıl Açılır?

Kartal avukat yardımıyla, yerel mahkemelere dilekçe verilerek dava açılabilir. Ayrıca avukat, yabancı ülkelerde görülen davalara müdahil olabilir. yabancı ülkelerdeki kanunlara göz önüne alınarak başvuru işlemleri gerçekleştirilir. Dava için gerekli olan belgeler hazırlanır ve dava dilekçesinin ekinde mahkemeye sunulur.

Yurtdışındaki mahkemelerde dava açabilmek için aşağıdaki şartların tamamlanmış olması gerekir:

• Dava açılmasının gerekçesini belirten başvuru dilekçesi.
  • Bilirkişi talebi varsa, dava dilekçesine belirtilmesi gerekir.
  • Dava için elde bulunan delillerin dilekçe ekinde sunulması.
  • Eğer varsa tanıkların dinlenmesi için talepte bulunulması.
  • Avukata ait vekaletname belgesi.
  • Başvuru belgelerinin yabancı dilde tercümesi.

Ayrıca Türk mahkemelerinin yabancı mahkeme kararlarını tanıması adına tenfiz davaları açılır. Süreci Kartal uluslar arası hukuk avukatı yardımıyla daha kolay gerçekleştirebilirsiniz.

Uluslararası Hukuk Davaları Ne Kadar Sürer?

Yurtdışında görülen davaların süreleri, o ülkedeki hukuk şartlarına göre farklılık gösterebilir. Bu konuda net bir bilgi vermek mümkün değildir. Özellikle yurtdışı yazışmaları ve tebligatlar uzun zaman alabilir.

AİHM mahkemelerine bireysel başvurularda yargılama süresi ortalama olarak 12-18 ay kadardır.

Kartal Uluslararası Hukuk Avukatı Olarak Verdiğimiz Hizmetler

Kartal uluslararası hukuk avukatı hizmetlerimiz, aşağıda sıralanmıştır:

• Uluslararası alacakların takibini gerçekleştiriyoruz.
  • Avrupa insan hakları mahkemesine sizlerin adına başvuruda bulunuyoruz ve dava sürecini sonuna kadar takip ediyoruz.
  • Yabancı mahkemelerde verilen kararların, Türk mahkemeleri tarafından tanınması adına dava sürecini başlatıyoruz.
  • Uluslararası tahkim kurullarında haklarınızı arıyoruz.
  • Uluslararası alanda arabuluculuk hizmeti veriyoruz.
  • Türkiye’de ticaret yapmak isteyen yabancı şirketlere danışmanlık hizmeti veriyoruz.
  • Yabancı ülkede ticaret yapmak isteyen Türk şirketlerine danışmanlık hizmeti sağlıyoruz.
  • İthalat ve ihracat konularında karşılaştığınız sorunları gideriyoruz. Gerekli olan davaları açıyoruz.
  • Haksız rekabetin önlenmesi adına gereken davaları açıyoruz.
  • Ankara uluslararası hukuk avukatı olarak, yabancı ülkelerdeki boşanma ve tazminat davalarına müdahil sıfatıyla katılıyoruz.
  • Yabancı mahkemelere başvurularda gerekli olan tüm belgelerin temin edilmesini sağlıyoruz. Ayrıca bu belgelerin gereken dillere tercümesini yapıyoruz.

Uluslararası hukuk avukatı ücretleri ne kadar?

Vekalet ve danışmanlık ücreti hakkında detaylı bilgi için bizleri hemen arayın.

Kartal’da en iyi Uluslararası hukuk avukatını nasıl bulabilirim?

En iyi Kartal uluslararası avukatlarından hizmet almak için bizlere iletişim kanallarımızdan ulaşabilirsiniz.

Uluslararası hukuk avukatı ne yapar?

Uluslararası tahkim kurullarına başvuruda bulunur. Müvekkilleri adına yabancı ülkelerde dava açılmasını sağlar. Şirketlere ve bireylere danışmanlık hizmeti sunar. Yabancı ülkelerdeki mahkemelerin verdiği kararların ülkemizde tanınması adına gereken davaları açar.

Uluslararası hukuk davasında yetkili ve görevli mahkeme hangisidir?

Ülkeler arası yapılan anlaşmalar gereği yetkili kılınan mahkemeler, AİHM, uluslararası tahkim komisyonu, uluslararası hakem heyeti gibi kurumlardır.